کرملاچعب:

مشکل تیم پدیده فنی نیست بلکه اشتباهات داوری است

بازیکن تیم پدیده گفت: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، ما در حال ادامه روند خوب خود بودیم که با یک گل آفساید بازی را واگذار کردیم.
تصویر مشکل تیم پدیده فنی نیست بلکه  اشتباهات داوری است

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا کرملاچعب بازیکن تیم پدیده در خصوص شکست ۱ بر ۰ پدیده مقابل هوادار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به اشتباهات داور این دیدار اظهار کرد: کارشناسان داوری صحنه گل ما را آفساید تشخیص می‌دهند و داور را برای بازی‌های بعد محروم می‌کنند، آن وقت چه نفعی به ما می‌رسد؟

وی افزود: تیم این شهر در حال سقوط است، چه کسی پاسخگو می‌دهد؟ هافبک وسط هوادار باید دقیقه ۴۰ اخراج می‌شد، اما چون کارت زرد داشت، داور کارت دوم را به وی نداد و اجازه داد در زمین بماند.

بازیکن تیم پدیده در خصوص حواشی و درگیری پایان بازی گفت: حاشیه خاصی پس از پایان بازی رخ نداد. فوتبال یک بازی جوانمردانه است و خوب نیست که بازیکن فحش دهد. بازیکن هوادار در کل عمرش ۲ شوت بیشتر نزده، اما الان برای ما شاخ و شانه می‌کشد. البته باید هم خوشحال باشند چون بازی را برده‌اند و لابد با این برد قهرمان لیگ شدند.

کرملاچعب در خصوص ادامه شرایط پدیده در لیگ برتر تصریح کرد: با یک گل آفساید همه چیز را خراب کردند. یک فرصت بیشتر به حریف ندادیم که آفساید بود و داور هم آن را گل اعلام کرد. آیا مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی است؟ تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهیم، اما یک گل آفساید تیم یک شهر را نابود می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه میزان از باشگاه دریافتی داشته، گفت: نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

منبع : ایسنا

385985